Wednesday, February 9, 2011

ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ της ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ οι...Αυστραλοί;

Ο βαθύς καπιταλισμός θέλει 
      απο τους ανθρωπους
ΜΟΝΟ τα λεφτά τους χωρίς
     να τους δίνει...ΜΙΑ!!!!

Μόλις γύρισα απο το σόυπερ μάρκετ της γειτονιάς μου,ένα τεράστιο κατάστημα που δύσκολα να το γυρίσεις όλοκληρο ,αρκετά ...σοκαρισμένος...
Για πρωτη φορά στη ζωή μου, μου... ζητούσαν ,μόνος μου να κάνω το λογαριασμό,να ζυγισω ,να κοστολογησω  και να πληρωσω αυτα που αγόρασα και να πάρω και...μετρητά αν το ήθελα χωρίς τη μεσολάβηση κανενός υπαλλήλου!!!!
Ήδη στα διπλανά ταμεία 4-5 πελάτες με καμάρι εκτελούσαν την όλη διαδικασία,θέλοντας προφανως να αποδείξουν στον εαυτό τους πόσο έξυπνοι είναι και έδειξαν να ξαφνιάζονταν όταν είδαν εμένα και τη σύζυγό μου Μερσίνα,να διαμαρτυρόμαστε και να απαιτούμε να έρθει υπάλληλος !!!!
Ένα ευγενικό κοριτσάκι,μάλλον φοιτήτρια που δουλευε παρτ-τάιμ,Ελληνικής ή Τούρκικης ή Ιταλικής καταγωγής -η μόνη υπάλληλος σε 6 ταμεία-μας ρωτησε αν θέλαμε βοήθεια και άρχισε να κάνει αυτο που οι άλλοι πελάτες κάνανε στα διπλανά ταμεία..
-Τί συμβαίνει; ρωτησα στα αγγλικά ,ούτε στα ταμεία δεν θέλουν να πληρωνουν εργάτες οι ...κρούκς;
-Yes..απάντησε ψιθυριστα και άρχισε να περνά,όσα προιόντα ειχαν "μπαρ κότ" (666..χαχα)απο τη συσκευη λέηζερ που αναγραφονταν κατ ευθειαν η τιμη και το συνολο των χρημάτων σε οθόνη,ενω τα φρουτα,οι πατάτες και ότι ήθελαν ζύγισμα ,τα έβαζε στην ηλεκτρονική ζυγαριά που ήταν ενσωματωμένη στον πάγκο της και πατουσε ένα κουμπι όπου εμφανίζονταν οι φωτογραφίες με όλα τα φρουτα και απλά πατουσε στη φωτογραφία για να εμφανιστει και να προστεθει στο γενικό σύνολο η τιμή!!!
Στο τέλος με ρώτησε άν ήθελα μετρητά απο την κάρτα που έδωσα να πληρωσω (είπαμε ότι όλα αυτα έπρεπε να τα έκανα μόνος μου) και μαζι με τα 69 δολλάρια που έκαναν τα ψώνια,πήρα και 100 δολλάρια μετρητά,τα οποία βγήκανε ,όπως ακριβως συμβαίνει στα ΑΤΜ,απο το ηλεκτρονικό ταμειο-ζυγαριά ,τράπεζα-και ποιος ξέρει τί άλλο!!!
Μεχρι να βάλω εγω το ΠΙΝ,η κοπέλλα πηγε και βοηθούσε μια άλλη πελάτισσα και δεν ξαναγυρισε αφου ήδη η συναλλαγη μου ειχε τελειωσει..Χωρίς να ανοίξει ΚΑΝΕΝΑ ταμείο,όχι μόνο πηραν τα λεφτά μου αλλα μου έδωσαν τα μηχανήματα και 100 δολλάρια μετρητά!!!
Αν και ειμαι υπέρ της τεχνολογίας και πάντα χαιρομαι με τις νεες ανακαλύψεις (κινητά,ινερνετ,κλπ) το αποψινό μεβαλε σε μεγάλες σκέψεις εξ ού και ο λόγος που κάθομαι μεσάνυχτα ώρα Μελβούρνης (10 μμ εκλεισε το μαγαζι) να σας περιγράφω όλα αυτά..
Ξερω ότι η Αυστραλία με τις 152 διαφορετικές γλωσες που μιλούνται εδω είναι ενα καλο εργαστήρι της παγκοσμιοποίησης ,αλλα απόψε κατάλαβα ότι όλοι μας εδω είμαστε πειραματόζωα!!!
Ο βαθύς καπιταλισμός και οι εκπρόσωποί του ,για να έχουν πιθανόν κέρδη οι μέτοχοι ,μιας και όλοι ειναι ανώνυμες εταιρίες..πάνε να εξαλείψουν  τελείως τους υπαλλήλους και να περάσουμε στη μεταανθρώπινη εποχή..
Στη εποχή που θα μπαινεις κάπου θα ψωνίζεις,θα πληρωνεις και δεν θα βλέπεις κανεναν,..
Ήδη στην Αυστραλία απο το λογαριασμό του τηλεφωνουμέχρι τα πρόστιμα ταχύτητας και πάρκινγκ και γενικά όλοι οι λογαριασμοί ,πληρωνονται με το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο πατωντας απλα κουμπιά στις οδηγίες που δίνει κομπιούτερ με ανθρωπινη φωνή!!!!
 Και να θέλεις να βρίσεις κάποιον δεν μπορεις γιατι απλούστατα δεν υπάρχει ζωντανός άνθρωπος στην άλλη άκρη του τηλεφωνου...
Συχνα βρίζω σ αυτες τις συναλλαγες στη γλυκύτατη μας γλωσσα αλλα απλα για να βγάλω το άχτι μου ..

............
Πριν λιγο καιρό νεαρός επιχειρηματίας μου έλεγε στη "Βανίλλα" ('Ωκλυ)ότι οι άνθρωποι κατάντησαν κομπιουτεράκια ,δεν απολαμβανουν το παραμικρό ,γεμισαν τα πορτοφόλια με πιστωτικες ή καθε άλλου ειδους κάρτες,και τρεχουν να προλάβου τα έξοδα γιατι αν τους πάρει απο κατω ..χάθηκαν..
Οι περισσότεροι πασχουν απο κατάθλιψη και οι αυτοκτονίες ειναι σε αρκετά υψηλό βαθμό...
.........
Στοιχεια σίγουρα υπάρχουν αλλα αυτη την ώρα δεν θέλω ν αψαξω για τίποτα άλλο ,θα κλεισω με αυτα που διαρκως μου τσαμπουνά η Μερσίνα γι αυτα που βλέπει γυρω της..:
---Μα είναι φασισμός!!!!!
ΔΠ..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget