Friday, June 3, 2011

ΟΙ "ΛΗΣΤΕΣ"που ρημαξαν τη Μελβούρνη -Pocker Machine


Η "Πόκερ μασίν" όπως συνηθίζεται να λέγονται στην Αυστραλία ή κουλουχέρηδες στην Ελλάδα έχουν στην κυριολεξία ρημάξει ένα λαό και ιδιαίτερα τους ηλικιωμένους συμπατριωτες μας..Γυναικες που ουτε να το σκεφτουν μπορουσαν πριν λίγα χρόνια ότι θα κυκλοφορουσαν μονες τους-ακόμα και την ημερα στην πολη τωρα και στις 3 τα χαράματα προσδοκουν να να της φτειαξει τη ζωή η μηχανή.. "Μωρη ρουφιάνα,άκουσα μια δικη μας να μονολογει πριν κάμποσα χρόνια,τον άνδρα μου τον πηρες, το σπιτι το πηρες... πότε θα με πληρώσεις";Πολλες ιστορίες εχι να λεει ο φιλος μου ο Νικόλας ο ταξιτζής..
-Ρε μητσαρα το πστευεις ότι 3 τα χαραματα πηρα μια Ελληνίδα απο το καζίνο να την παω σπιτι της.. Και ξέρεις τι μου είπε;
-.Ευτυχως τελευταια στιγμη μου εδωσε 100 απο τα 300 που έχασα και μπορεσα να παρω και ταξί.."
Το κακό δεν ειναι ότι υπαρχουν αυτες οι μηχανες, αλλα ότι εχει γεμίσει ολόκληρη η Μελβουρνη και ιδιαίτερα στις φτωχογειτονιές.. Ολες οι μπυραρίες ειναι γεμάτες..Στο Τούρακ όμως  που μένουν οι πλούσιο δεν υπαρχει ούτε για δειγμα..
τελος πάντων το παιχνιδι εδω που βλέπετε ο φίλος μου ο Γιάννης ΄λεει οτι έχει βαλλει κάπου 600 δολλαρια και του έδωσε δωρεάν παιχνίδια.. Ευχή μου να μη πατησετε ποτε εκει μέσα...

No comments:

Post a Comment

wibiya widget