Wednesday, September 28, 2011

ΣΦΑΙΡΕΣ και ΡΟΥΚΕΤΕΣ απο το ΝΟΤΟ

**Σφαιρες και ρουκέτες σαν το χαλάζι ,πέφτουν παντου..
 Αν τα παρουμε όλα σοβαρα αλοίμονο μας..

**Το καλυτερο της ημέρας ακουστηκε απο Πάγκαλο
στην εκομπη των Καμπουράκη...Οικονομέα..
-Τετοιους φόρους στα ακίνητα,ούτε εγω δεν  εχω να
πληρωσω ,,,κι ας έρθει ο Βενιζέλος να με κλείσει μέσα.

** Ξέχεσε βέβαια και το Σαμαρά (άδικο έχει;) λέγοντας
ότι όλοι τον έχουν φτύσει μέσα στο κόμμα του αλλα αυτος ειναι
ανένδοτος και ...ετοιμάζεται να κυβερνήσει..
Συμβόλαια ειναι αυτα Θόδωρα..Απο την ωρα που γεννήθηκε ο άνθρωπος
του υπογραψαν και την πρωθυπουργία της Ελλάδας..(Διαβασε και λίγο ΕΦΗΜΕΡΙΣ να εισαι ενήμερος)!!

**Μια ..καλογλωσσού όμως, μου σφύριξε ,ότι και  οι αντιδράσεις σου κατά Σαμαρά δεν ειναι τυχαίες!!
Αβανταρεις μου λένε Θεοδωρή τη Θεοδωρα -όχι των παπάδων-...του Μητσοτάκη γιατί αν αδειασει τη γωνιά ο Αντωνης έρχεται πανηγυρικά να εξαργυρωσει  το δικο της συμβόλαιο..Για φαντα σου
Για φαντασου οι ...σύμμαχοί μας να θέλουν να μας επιβαλουν σαν πρωθυπουργό,δύο άτομα που όλοι τους βριζουν,λοιδωρουν και μισουν..

**Ο Ψωμιάδης ..λεει η είδηση,την κοπάνισε  πάλι και κανενας δεν ξερει που βρισκετα.
"Γκάτς "ή φύλακα άγγελο στη δικαιοσύνη  έχει το παλληκάρι; Ξευτέλισέ μας Μακη μας χρειάζεται...

** Μου αρέσει ο Αντρίκος,ο γιος του πρωθυπουργού που ντρέπεται να πει ακομα και το όνομά του κι οπου τον ρωτουν...αν το Παπανδρέου ...σημαινει κατι λέει..απλή συνωνυμία.. Μπρά βο σου χωρκανέ σε πάω . Τα γονιδια της μάμα σου έχουν πολλα μεγαλύτερο φιλότιμο απο τους ...καλαμαράδες. Προσωπικα όσα δηλωσες στην εφημερίδα μας τα πιστευκω όλα..Κιαν κάποιοι σε κακολόγησαν μη δίνεις σημασία.. Αυτοί ούτε απο Κυπρο ξέρουν ούτε απο Τζωρτζ,Τζεφρευ,Γιωρκάκη..μονο να βρίζουν ξερουν .Σκασιλα σου..

**Μαθαμε ότι ...ξυνόμαστε ...πλάκωσαν κι οι παπαδες Για τον Τιμόθεο εννοω που έβγαλε η Μπίλιω στο γούστο και απο την ωρα εκεινη τα γουστα μας μειωθηκα..


** Ασχημα μαντάτα εχω για κάποιους ρασοφόρους της Αυστραλίας ..Δυο καταστηματα που πωλουν ρουχα και εκκλησιαστικά είδη μου τηλεφωνησαν απο Ελλάδα και με παρακάλεσαν να γραψω για κάποια ..."μαυροντυμένα αρκούδια" να τους στείλουν τα λεφτά για τα ράσα και τα άλλα που αγόρασαν και τωρα κάνουν πως δεν καταλαβαινουν!! Βρε θεομπαίχτες ..ουτε τα ράσα που φοράτε δεν θέλετε να πληρωσεται; Φτού σας..

** Ελλάς το μεγαλείο σου. Μεγαλοεπιχειρηματίας άρτι επιστρέψας απο διακοπές εν Ελλάδι μου περιέγραφε λεπτομερως τα χάλια πολλών λεβεντονιων ότι δεν δουλευουν κι ολη μερα χαζευουν στα καφενεια.. Αν ειναι έτσι όπως τα λές ποιο το μέλλον της Ελλάδος..; Και χωρίς να σκεφτει το ξεφουρνησε..Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ..μας περιμένει στη γωνία...

**ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ..Αν σας ή δεν σας άρεσε η στηλη μου, γράψτε mailto:μου...efhmeris@gmail.com

Ση για..

ΒΟΛΙΔΑΣ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget