Thursday, October 6, 2011

ΓΕΛΑΜΕΕ!! Ανέκδοτα απ εδω κι απο κει..

Ο ΚΟΚΚΟΡΑΣ
-Πως λέγεται ο Κόκκορας που βρίσκεται ένα βήμα
πριν απο το γκρεμό ,αλλα δεν κάνει βήμα μπροστά;
 - ..Κόττα..!!!!!

Το ειπε  πριν λίγο απο την εκπομπη Πρωινή Ενημέρωση, ο Κωστας Αρβανίτης..χαχα
=====================


‎...αρμονική συνύπαρξη...καλημέρα!!

Καλαμπάκα 2011
Γάτες και κότες τρώνε από το ίδιο πιάτο....
Η Απαγγελοπαρέα στην Καλαμπάκα-Σεπτέμβρης 2011
======================================
 

Νίκος Φιλιόπουλος

‎7 χρόνων : Μανούλα μου, σ΄αγαπώ! ♥ 10 " : Μαμά, σ΄αγαπώ! 15 " : Ουφ! ΄Ασε μας ρε μάναααα... 17 " : Δε μας χέζεις και συ... 20 " : Θέλω να φύγω απ΄αυτό το σπίτι! 35 " : Θέλω να γυρίσω στη μάνα μου! 50 " : Μη μου φεύγεις μανουλα μου.... 60 " : Και τι δεν θα΄δινα να είχα δίπλα μου τη μάνα μου, έστω και για 5΄ βαλτο στον τοιχο σου αν και εσυ αγαπας την μητερα σου..

Dimitra Papagianni
- Συζητηση γυναικων..
-Βγηκα χθες με εναν τυπο..
-Αληθεια ?? και ??
-Ηταν πολυ ευγενικος κ ωραιος..
-Ουαου !! και για πες..
... -Με πηγε σ' ενα υπεροχο μαγαζι κ φαγαμε..
-Ναι ? και για πες, για πες...
-Μετα πηγαμε για ποτο και ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...
(2ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ)
-Και καταληξαμε στο σπιτι του που καναμε..
-Τι κανατε ?? πες τα μου ολααααα !!!
-Και ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ!!!
(4ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ)
-Περασαμε τελεια !!!!
-Μπραβοοοο...

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΝΔΡΩΝ..
-Βγηκα με μια εχθες..
-Την γμσες;;
-Ναι..
-Ωραιος..
======================

No comments:

Post a Comment

wibiya widget