Wednesday, November 16, 2011

Γράμμα. Καλησπέρα απο Ελλάδα.Θέλω να ρθω Αυστραλία

Καλησπερα απο Ελλαδα
Με λενε Νικολοπουλο Νικο καταγωμαι απο ορεινη Αρκαδια και ζω στην Αθηνα οπου εργαζομουν σαν ηλεκτρολογος,και λεω εργαζομουν διοτι δυστυχως οπως βλεπεται τιποτα δεν λειτουργει στην πατριδα μας και δυστυχως η πατριδα μας διωχνει.Εχω δοκιμασει κατα καιρους να ερθω Αυστραλια αλλα δυστυχως ολο βρισκω τοιχο μπροστα μου,αυτο που θα ηθελα να ρωτησω απο εσας που σιγουρα γνωριζεται πολυ κοσμοκαι μπαινετε και σε σπιτια Ελληνων αν θα υπηρχε Δυνατοτιτα να βρεθει καποιος εργοδοτης για να μπορεσω να μεταναστευσω και να εχω και εργασια κατι το οποιο εεδω ειναι πολυ δυσκολο..Οπως σας προανεφερα εργαζομαι σαν ηλεκτρολογος σας επισυναπτω και το βιογραφικο μου.Εαν χρειαζεσται περισσοτερες πληροφοριες σας παρακαλω να επικοινωνησεται μαζι μου,
  Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας...

*Αν γνωρίζετε αγγλικα επικοινωνείστε με την Αυστραλιανή Πρεσβεία στην Ελλάδα.να σας πουνε ποιοι μπορουν να μεταναστεύσουν νόμιμα..
*Στην αριστερή στηλη της εφημερίδας μας (ΑΡΧΕΙΟ) δείτε τα θέματά μας που αναφέρονται στην Αυστραλία διαβάστε τα και δειτε ένα βίντεο με τα όσα λέει για το θέμα ο Γραμματεος της Κοινότητας Κωστας Μάρκος..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget