Wednesday, August 15, 2012

Αύγουστος ΣΤΟ ‘ΚΑΦΕ‘ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ


Το διασκέδασες .....
Μου πήρες το φεγγάρι.......
Τα αστέρια σκόρπισες.......
Το διασκέδασες..........
Μου άρπαξες
το καλοκαίρι..........
Τα λαμπερά χρώματα
το χρόνο της αγάπης
την φρεσκάδα της αρμονίας.....
Το διασκέδασες....
Με μιά μαχαιριά ......
Με το αίμα σαν μουσική......
Σταλαγματιά
στην άκρη των χειλιών.......
Έχω ακόμη στο στόμα
μιά γεύση στιφή πικρή ,
γεύση από αλάτι και σκόνη.....
Τις νύχτες μαζεύω
τον ιδρώτα των σεντονιών,
μέσα στους στρόβιλους της τζάζ.
Με μάτια κλειστά
ταξιδεύω στο φανταστικό,
στην τρυφερότητα
των λέξεων
κυλιέμαι στα χαλάσματα
πλαστών αναμνήσεων.......
Ένα παιχνίδι ματαιόδοξο
Ποιός μιλάει για σκληρότητα
για λεηλασία......
Ίσως θα πρέπει
να εξαερωθώ να λιώσω
να κατανικήσω
Πάθη που δεν ελέγχω......
Τό ότι αγαπώ την ζωή
ίσως επιφέρει
ένα κέρδος στην ανθρωπότητα.......

Δ.Π* 12-08-012
))))))))))))))))))))))))

Ο ΒΥΘΟΣ

Anastasia Kallia
Απ’ τον βυθό της σιωπής
ανασύρω
το ναυαγισμένο μου Εαυτό
κομμάτι, κομμάτι.
Η ανασύνθεση αυτή
παράδοξο θέαμα
δίνει..........

Όλα μαρτυρουν το βυθό

και το ναυάγιο.
Θαλλάσια άνθη στα μαλλιά
κι αλατισμένα φύκια,
δυό μικρές πεταλίδες
ασφυκτικά κολλημένες πάνω μου.
Στην πρώτη αυγή είμαι.
Περιμένω
τον ήλιο
να στεφανώσει
Την ολοσύνθεσή μου.


AΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΛΙΑ - ποιήτρια
=====))))))))

....ΦΡΑΓΚΟΥΛΙΝΟΣ


))))))))))))))))))


ΣΤΙΓΜΕΣ

Είναι στιγμές
που ακροβατώ
στους γκρεμούς
του αβέβαιου,
σ' ένα μέλλον
μπροστά μου
που τρομάζω
μήπως τσακιστώ
στα κοφτερά βράχια
των Συμπληγάδων.
Όμως στη σκέψη
πάντα έρχεσαι εσύ,
ο απο μηχανής θεός μου.
Και τότε
λέω πως θα ζήσω
μιά ακόμη
όμορφη μέρα.

ΤΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΕΛΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012

No comments:

Post a Comment

wibiya widget