Saturday, September 15, 2012

‘‘Καφε‘‘ των Ποιητων..4 ΠΟΙΗΜΑΤΑ της ΔΑΦΝΗΣ ΚΟΥΜΟΥΛΗ +1


Dafni Koumouli
Κόντρα ρόλος

Δε θέλω γαλήνη στη νύχτα μου..
ταραγμένη τη θέλω..
ανάστατη..
με παλμούς που να γκρεμίζουν τοίχους..

Ούτε όνειρα θέλω γλυκά..
εφιάλτες θέλω..
σκληρά να σπαταλούν της μνήμης το χάος..
Μήτε φεγγάρια κι αστέρια
γλυκερά να ψιθυρίζουν..
Παραλήρημα θέλω..
όπως στους κουβανέζικους χορούς..
Αφήστε τη νύχτα ελεύθερη..
να παίζει με τα σκοτάδια..
εγώ κακός λύκος να ουρλιάζω αδιάκριτα..
σκίζοντας τη σιωπή..
να ξυπνώ το λήθαργό σας..
Θέλω όλη την ασχήμια εμπρός μου..
να κοιταχτούμε χωρίς μάσκες…
να την ξορκίσω με αίμα
και να τη στείλω
στο πρώτο φως της μέρας να καεί………………………..




ΚΔαφνη




Φωτογραφία: Κόντρα ρόλος

Δε θέλω γαλήνη στη νύχτα μου..
ταραγμένη τη θέλω..
ανάστατη..
με παλμούς που να γκρεμίζουν τοίχους..
Ούτε όνειρα θέλω γλυκά..
εφιάλτες θέλω.. 
σκληρά να σπαταλούν της μνήμης το χάος.. 
Μήτε φεγγάρια κι αστέρια
γλυκερά να ψιθυρίζουν..
Παραλήρημα θέλω..
όπως στους κουβανέζικους χορούς..
Αφήστε τη νύχτα ελεύθερη..
να παίζει με τα σκοτάδια..
εγώ κακός λύκος να ουρλιάζω αδιάκριτα..
σκίζοντας τη σιωπή.. 
να ξυπνώ το λήθαργό σας..
Θέλω όλη την ασχήμια εμπρός μου..
να κοιταχτούμε χωρίς μάσκες…
να την ξορκίσω με αίμα
και να τη στείλω 
στο πρώτο φως της μέρας να καεί………………………..

ΚΔαφνη
===============
Το αγαπητικό κάλεσμα της νύχτας αιμορραγεί 
και συ τρέχεις στην κρημνώδη σου εσωστρέφεια..
κρύψου λοιπόν στα αχόρταγα ερέβη σου..
κι εγώ με κρότου λάμψης λόγια και λυγμούς
θα προσπαθώ να σε ανακαλύψω..
κι ας μην ξέρω με ποιο άγγιγμα ξεκλειδώνεις….
                       
Θα λυμαίνομαι τα σκοτάδια σου 
μέχρι να γίνεις φως..
Θα καταπίνω τις σάρκες σου 
μέχρι να ξαναγεννηθείς..
Θα τρέμω στους οργασμούς σου 
μέχρι να γίνεις έρωτας…………………

ΚΔαφνη

==============
Ευφάνταστες νουθεσίες λαμπρών πνευμάτων.. πυροτεχνήματα σε σοβαρές συζητήσεις..
Όλοι σοφοί, με ύφος ειδήμονα ανατέμνουν την ημερήσια ανοησία. 
Παραλήρημα σκέψεων για κατανάλωση ασυναρτησίας.. και ασυνάρτητη κατανάλωση.. 
Αντίληψη αδιάφορη έως νεκρή.. Κραυγές και ψίθυροι υπαρκτικής διάλυσης, αμελητέα ποσότητα
 στα πρακτικά της ημερήσιας διάταξης… Κι ο αληθινός κόσμος γεμίζει χαρακιές .. μνήμες κι ανάγκες διψασμένες εκρήγνυνται στη σιωπή ποιος βλέπει; ποιος ακούει; σσσςςςς … ησυχία.. Οι σοφοί αποφασίζουν τώρα…………………….. 

 ΚΔαφνη

Φωτογραφία: Ευφάνταστες νουθεσίες λαμπρών πνευμάτων..
πυροτεχνήματα σε σοβαρές συζητήσεις..
Όλοι σοφοί, με ύφος ειδήμονα 
ανατέμνουν την ημερήσια ανοησία.
Παραλήρημα  σκέψεων 
για κατανάλωση ασυναρτησίας..
και ασυνάρτητη κατανάλωση..
Αντίληψη αδιάφορη έως νεκρή..
Κραυγές και ψίθυροι υπαρκτικής διάλυσης,
αμελητέα ποσότητα στα πρακτικά
της ημερήσιας διάταξης…
Κι ο αληθινός κόσμος γεμίζει χαρακιές ..
μνήμες κι ανάγκες διψασμένες
εκρήγνυνται στη σιωπή 
ποιος βλέπει;
ποιος ακούει;
σσσςςςς … ησυχία..
Οι σοφοί αποφασίζουν τώρα……………………..

ΚΔαφνη

======================================================

κρατησε με στα στιβαρα σου μπρατσα
και οδηγησε με με ματια κλειστα
στο δικο σου το τωρα'
εγω τον χρονο θα φρεναρω
με την ανασεμια μου
οσο θα σμιγεις το χτες με το αυριο
εντος μου!
(Love & Hope )

No comments:

Post a Comment

wibiya widget