Saturday, October 20, 2012

Έχετε λίγο καιρό να γελάσετε;χαχαχαχαχα


Φωτογραφία για ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο παππούς η γιαγιά και ο … ματάκιας !!

Αφού τελείωσε το πανεπιστήμιο ένας ωραίος νεαρός δεν μπορούσε να βρει δουλειά. Δεν είχε καθόλου χρήματα ούτε για το ενοίκιο…Ετσι του ήρθε μια ιδέα. Έγραψε έξω από την πόρτα του σπιτιού του με μεγάλα γράμματα :
Στο κρεβάτι : 100 EURO
Στον καναπέ : 50 EURO
Στο πάτωμα : 25 EURO
Μια γριούλα περνώντας έξω από την πόρτα του σταμάτησε και διάβασε την αγγελία. Γύρισε γρήγορα στο σπίτι της, μάζεψε όλες τις οικονομίες της και γρήγορα πίσω στο σπίτι του νεαρού. Όταν έφτασε στο σπίτι του έδωσε όλα τα χρήματα στον νεαρό. Βλέποντάς την ο νεαρός αισθάνθηκε αμήχανα στην αρχή, αλλά πάντως μέτρησε τα χρήματα : 100 euro! Φίλησε την γριά και την ρώτησε :
- Στο κρεβάτι βέβαια ….;
Χαμογελώντας η γριά του είπε :
- Μην γίνεσαι αστείος…Τέσσερις φορές … στο πάτωμα !!!!!

****


ΑΝΕΚΔΟΤΟ !! Κάποτε, ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και ο παππούς ήταν στα τελευταία του. Ρωτάει τη γιαγιά:
- Γυναίκα, τώρα που πεθαίνω, θα ήθελα να ξέρω κάτι...
- Ότι θες άντρα μου!
- Πες μου σε παρακαλώ, πόσες φορές με έχεις απατήσει;
- Τι λες τώρα άντρα μου, πότε!
Ο παππούς όμως επέμενε κι έτσι την πείθει να απαντήσει.
- Σε έχω απατήσει τρεις φορές όλες κι όλες.
- Με ποιους;
- Θυμάσαι τότε που ήταν να μπεις στο δημόσιο και σε έβαλε ο Γιάννης;
- Ναι.
- Ε, εγώ τον έπεισα να μας βοηθήσει.
Ο παππούς τα χάνει!
- Για πες μου για τη δεύτερη φορά...
- Θυμάσαι τότε που είχες πάρει προαγωγή και είχες γίνει υποδιευθυντής;
- Ναι.
- Ε, εγώ είχα μιλήσει με το διευθυντή.
Ο παππούς τρελένεται!!!
- Για πες μου και την τρίτη να τελειώνουμε...
- Θυμάσαι που είχες βάλει υποψηφιότητα για δήμαρχος και σου έλειπαν πεντακόσιοι ψήφοι;

*****************
Είναι ένας άντρας και μια γυναίκα και γνωρίζονται...

-Γυναίκα:Άνοιξη..Κατερίνα Άνοιξη...

-Άντρας:Τρομερό!Χιόνης..Γιώργος Χιόνης...

-Γυναίκα:Ποιο είναι το τρομερό;

-Άντρας:Φαντάζεσαι το αυριανό πρωτοσέλιδο;20 πόντοι χιόνι μέσα στην Άνοιξη!!!!

*********
Πώς λέγεται το να σε κάνει κάποιος φίλο, να σου κάνει like στο επόμενο status και στη συνέχεια να σε διαγράφει; One like stand!!!

Τα πηραμε  απο τη σελίδα του Apostolis Karafolas
======================
Ο επιμένων Ελληνικά !!!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget