Wednesday, October 31, 2012

Oi "μπηχτές" του Γιάννη Λοβέρδου..στο ΦΒ


Προσωπικά είμαι διχασμενος. Απο τη μια χαίρομαι που δεν πέρασε η τροπολογία που θα έθιγε το ταμείο μας. Απο την άλλη ντρέπομαι. Με ποιο ηθικό δικαίωμα θα καυτηριαζουμε, οι συνάδελφοι μου κι εγω, την άθλια συντεχνιακή νοοτροπία που μας έφερε σε αυτα τα χάλια ως χώρα;
==
Το νομοσχέδιο για τις αποκρατικοποιήσεις ψηφίστηκε ως είχε. Μόνο η τροπολογία για τον ΕΟΠΠΥ που έθιγε τουσ δημοσιογράφους καταψηφίστηκε. Προφανώς η συντεχνία μας παραμένει ισχυρή
==
Για μένα ο Αρβανίτης υπήρξε ένας μετριοτατος δημοσιογράφος με μεγάλη αλαζονια και φτωχή κομμουνιστική σκέψη και μόνο. Αυτός όμως δεν είναι ο λόγος να κοπεί η εκπομπη του με τον άθλιο τροπο που έγινε και εξέθεσε τον ανύπαρκτο δημοσιογραφικά Λιατσο που έγινε γενικός διευθυντής μόνο και μόνο γιατί εγλειφε τον Σαμαρα.
===
Για μένα ο Αρβανίτης υπήρξε ένας μετριοτατος δημοσιογράφος με μεγάλη αλαζονια και φτωχή κομμουνιστική σκέψη και μόνο. Αυτός όμως δεν είναι ο λόγος να κοπεί η εκπομπη του με τον άθλιο τροπο που έγινε και εξέθεσε τον ανύπαρκτο δημοσιογραφικά Λιατσο που έγινε γενικός διευθυντής μόνο και μόνο γιατί εγλειφε τον Σαμαρα.
====
Εμένα ο Αρβανίτης δεν είναι του γουστου μου αλλα θεωρω απαράδεκτο το κόψιμο της εκπομπής του επειδή εξέφρασε άποψη που μπορει να ενόχλησε τον Δενδια η το κομματοσκυλο της ΝΔ τον Λιατσο. Μια ακόμα ντροπή για τη δημοσιογραφία που παει κι αυτη κατα διαόλου

No comments:

Post a Comment

wibiya widget