Friday, December 14, 2012

66 δολλάρια το 3ωρο,στης... Κοινότητας το πάρκινγκ

Το γνωρίζετε; Ότι βλέπετε αυτό είναι ..ΕΝΑ  απλό εισιτήριο (πάρκινγκ τίκετ) πληρωμένο, που μόλις το βάλεις στην κατάλληλη εσοχή θα σηκωθούν οι μπαρες που κλείνουν την είσοδο και θα πάτε στο καλό.. Φυσικά αυτο το χαρτακι το κρατα η μηχανή και δεν σας το δίνει ,εκτος και αν ...
Ναι εκτος κι αν πάθετε την πλάκα που έπαθα εγώ...
Ήξερα απο παλια ότι στο πάρκινγκ αυτό όταν πήγαινα τα βράδυα πλήρωνα 'φίξτ",5,8,το πολύ 10 δολλάρια.και καθόμουν έξω ωρες πολλές..
Φαντάζεστε το ΣΟΚ που έπαθα την 1 Νοεμβρίου 2012 και ωρα 15:35,όταν πήγα στο μηχάνημα να
πληρώσω και αδιάντροπα μου ζητουσε να σκάσω για 2ωρες και 52 λεπτά, 58 δολλάρια και 14 σέντς..Τα έχασα.. Ευτυχως που είχα λεφτα στην κάρτα και επειδή περιμέναν κι άλλοι στη σειρά για να πληρώσουν τα έσκασα σαν Μήτσιος  και απο τη σαστιμάρα δεν θυμόμουν που ειχα αφήσει το αυτοκίνητο.. Νόμιζα ότι ήμουν στον πέμτο όροφο και αφου βγήκα μεχρι την κορυφή και δεν το βρηκα
πήρα τον κατηφορο.. Τελικα το ειχα στον τριτο..
Ανακουφισμένος μόλις το βρήκα, ξεχασα και το χαράτσι και ορμάω να φύγω.. Φτανω λοιπόν στο σημείο που έπρεπε να τοποθετήσω τη εισιτήριο ,το βάζω μεσα, αλλά δυστυχώς οι μπάρες δεν κουνιονται.. Βάζω βγάζω τίποτα..Κοιταζω σε ένα πίνακα μπροστα μου να μου λένε... ο λογαριασμό σας ειναι 8 δολλάρια παραπάνω... Ε...δεν άντεξα..Παταω το κουμπι επικοινωνίας που ΄ταν εκει δίπλα
και στο YES PLEASE  της κοπέλλας, της λεω να μου ανοίξει τις μπάρες..
κι οταν μου είπε ότι πρεπει για την καθυστέρησω να πληρωσω άλλα 8 δολλάρια ,δεν άντεξα κι άρχισα να μιλω ..γαλλικά.. Γιου μπλάρυ κρουκς, μ αρπάξατε 58 δολλάρια και ζητάτε άλλα 8...γιου αρ...
κορναριζαν οι οδηγοί,τσίριζα εγω ...μου άνοιξαν την πόρτα και ξαφνικά ειδα να μη μου παρουν το χαρτακι....Μα γιατι μας τα λες όλα αυτα; Θα ρωτήσει κάποιος
Γιατι...απλούστατα αυτό είναι το πιο κοντινό πάρκινγκ στην κοινότητά μας η οποία ξοδευει πολλά λεφτα να μας πεισει ότι πρεπει ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΊΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΑΚΈΤΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑΧΑΜ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..!!!!
Να το χαίρεστε παλληκαρια μου αλλά εγω όχι μονο στην Κοινότητα δεν ξαναπαταω αλλά ουτε στο Σίτυ...
ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗΣ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget