Tuesday, December 24, 2013

Ψαρεύοντας Παραμονή στο ΦΒ τα..δικά σας έξυπνα και αστεία

Μια γρήγορη ματιά στο ΦΒ
xaxaxaxaxaxaxxaxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Photo

Marina Cookie Sugar Casper
- Τι έκανες σήμερα;
- Αγόρασα τα χριστουγεννιάτικα δώρα για τον εαυτό μου.
- Α ναι; Τι πήρες;
- Δεν ξέρω, αύριο θα τα ανοίξω.
=========================

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ !!!

Ένας βοτανολόγος καθηγητής πανεπιστημίου, ερευνούσε σε ένα χωριό τη φύση.
Ξαφνικά έπιασε μια τρομακτική καταιγίδα και μουσκεμένος όπως ήταν χτυπάει την πρώτη πόρτα που συναντάει. Του ανοίγει μια κυρία που ο άντρας της έλειπε μετανάστης χρόνια. Τον βάζει μέσα, τον περιποιείται, του δίνει στεγνά ρούχα και του προσφέρει και φαγητό. Αφού φάγανε, τον οδήγησε στο δωμάτιο του και τον ρώτησε αν χρειάζεται κάτι άλλο.
- Όχι εμείς οι πανεπιστημιακοί είμαστε ολιγαρκείς, έχουμε τα βιβλία μας, τις σημειώσεις μας.
- Καλώς, απάντησε και έφυγε.
Μετά μια ώρα και αφού σκεφτόταν ότι μετά από τόσα χρόνια ένας άνδρας ήταν και πάλι στο σπίτι της, φοράει ένα sexy νυχτικό και πάει να ρωτήσει αν θέλει κάτι.
- Όχι εμείς οι πανεπιστημιακοί είμαστε ολιγαρκείς, έχουμε τα βιβλία μας, τις σημειώσεις μας.
- Καλώς, απάντησε και έφυγε.
Το ίδιο σκηνικό άλλες δυο φορές, αλλά μάταια.
Το άλλο πρωί, καθώς έτρωγαν πρωινό στην αυλή με τα αρνάκια, τα κατσικάκια και τα λοιπά ζώα του σπιτιού, ο καθηγητής παρατηρεί ότι υπάρχουν μόνο 2 κότες και 10 κοκόρια.
Περίεργος ρωτάει γιατί οι κόκορες είναι περισσότεροι από τις κότες και όχι το αντίθετο.
Και η κυρία του απαντάει:
- Α, μην τους βλέπετε έτσι. Ο ένας μόνο πηδάει. Οι άλλοι είναι πανεπιστημιακοί…

ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ;





========================
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
===================
Dafni Koumouli
Eponimos Gianis

Tι έχω δικό ΄΄ μου ΄΄ εκτός από εμένα ...
Το ΄΄ μου ΄΄ της ζωής .
Έχω εμένα ...
Τί από εμένα ...
Το σώμα ΄΄ μου ΄΄ απαντούσε .
Αύτό το ΄΄ μου ΄΄ ήταν όλη του η ζωή .
Δεν το ήθελε πιά ...
τον είχε καταστρέψει ...
Κάποτε είχε μιά γυναίκα πλάϊ του ...
έλεγε η γυναίκα ΄΄ μου ΄΄.
Έφυγε μιά μέρα ... έτσι ...
δεν τον άντεχε άλλο .
Αύτό το ΄΄ μου ΄΄φταίει γιά όλα σκεφτόταν ...
Τίποτα δεν έχω
τίποτα δεν είναι δικό ΄΄ μου ΄΄ μονολογούσε ...
Μόνος ΄΄ μου ΄΄ είμαι ...
Ακόμη καί το μόνος θέλει ένα ΄΄ μου ΄΄ ...
χαμογέλαγε πικρά .
Τίποτα δεν λειτουργεί σ΄αύτό το κόσμο δίχως ένα ΄΄ μου ΄΄κολλημένο σαν κολαούζος , πίσω από το κάθε τι φώναζε ...
Ήθελε να πεθάνει και να ξαναγεννηθεί , χωρίς ΄΄ μου ΄΄, μέχρι πού εντελώς τυχαία , ένα πρωϊνό στο πάρκο , ένας μπόμπιρας έξι επτά χρονών , τού είπε :
Κύριε , είναι δικό ΄΄σου ΄΄ αύτό το ποδήλατο ?
Μόλις είχε ανακαλύψει το ΄΄ σου ΄΄ ...
Δεν είχε τίποτα πιά ...
Είχε πεθάνει καί είχε ξαναγεννηθεί ...
Όλα ήταν κάποιου άλλου ...
Ακόμη καί το σώμα του ...

Μόνο ένα καί μοναδικό ΄΄ μου ΄΄ κράτησε
το ΄΄ σου ΄΄ 


ΚΑΛΗΝ ΑΡΕΙΑΝ ΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.
Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΕΤΟΣ ΜΕΘ'ΗΜΩΝ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!


=======================
.
Effie Zissi

Το παραδοσιακό Χριστουγεννιάτικο και πάνω απ'όλα Ελληνικό μας καράβι !!!! Το στολίζουμε κι επίσης μπορούμε,στην ανάγκη,μ'αυτό να σαλπάρουμε (εάν δεν το έχουμε κάνει ήδη)!! Καλές γιορτές με υγεία,αγάπη,δύναμη κι ό,τι άλλο ποθεί ο καθένας μας ξεχωριστά !!!


=================================
Από- επι και υπο - Λογισμοί για το 2013.
Edward Joseph Snowden, ο Άνθρωπος που προσέφερε στην ελευθερία των πολιτών παγκοσμίως όσο κανείς άλλος. Και ρισκάρισε την ίδια του τη ζωή.
=========================
Εδώ στο …Νότο! Να απολαμβάνεις τον ωκεανό που έρχεται από την Ανταρκτική, συντροφιά με Αριούσιο οίνο Χίου, να παίζεις με την την εγγονή και ν' ακούς Κάλαντα από τις αλησμόνητες πατρίδες. Σχιζοφρένεια; Ή τα καλά όλου του κόσμου;
Χρόνια Πολλά φίλοι όπου γης...

1 comment:

  1. Χριστέ μου!
    Μέσα στου νου το μετερίζι,
    φρουρός ακοίμητος σου στέκει η καρδιά
    και σκύβει με ευλάβεια κι αγάπη,
    μπροστά στη φάτνη της ψυχής
    να προσκυνήσει, τα πεινασμένα
    κι ορφανά της γης παιδιά,
    που μήτε Μάγοι, μηδέ Βοσκοί
    στη γέννησή τους θα προστρέξουν,
    με δώρα και με προσευχή,
    μα μήτε και το χνώτο κάποιων ζώων,
    να τα ζεστάνει θα βρεθεί…

    Χριστέ μου!
    Λιβάνι, Σμύρνα και Χρυσό,
    σ’ εκείνα, φέτος, μοίρασέ τα,
    να ’χουν τη Χάρη Σου τροφή,
    τη Σκέψη Σου φροντίδα,
    να ’χουν το Λόγο Σου οδηγό,
    μη και χαθεί η Ελπίδα,
    πως κάθε χρόνο, μέσα μας,
    γεννιέται ο Θεός,
    γιατί… πέρα απ’ τ’ ανθρώπινο,
    το σήμερα… που βλέπουμε…
    υπάρχει το αόρατο…
    της Χάρης Σου το Φώς…

    Αμαλία Τραβασάρου

    ReplyDelete

wibiya widget