Saturday, November 29, 2014

Η Αρετή Κετιμέ τραγουδά "Δεν τό'λπιζα η ορφανή". Τάβλας

Το ..'γύρισμα" της Αρετής, δεν έχει καμμιά άλλη
Και του Πλαστήρα "τα κλειδιά" ηχούν χαρά μεγάλη.. Δ.Π
Πατηστε ΕΔΩ  ή στη φωτογραφία (2:33) παρακάτω για να ακούσετε ένα 
υπέροχο παραδοσιακό τραγούδι που το πιο σεμνό και γλυκό κορίτσι η 
Αρετή Κετιμέ υπο τους ήχους του κλαρίνου του Πάνου Πλαστήρα,ανάρτησε 
στο FB της. Υπέροχο Αρετή..  


2:33


Δεν τό´λπιζα η ορφανή...με τον Πάνο Πλαστήρα στο κλαρίνο.
Ένα τραγούδι της τάβλας,του τραπεζιού.
One song tradition...after the "celebration" people sung this style songs on the table just for listening!
 — feeling nice

1 comment:

  1. Η Αρετή Κιτιμέ είναι 27 ετών πλέον για όσους δεν γνωρίζουν. Ήταν συμμαθήτρια μου. Πως μπορεί να ήταν μικρότερη από μένα αφού ήμασταν στην ίδια τάξη; Δείτε σήμερα την Αρετή Κιτιμέ (αυτό είναι το αληθινό της επίθετο). Η Αρετή έχει καταγωγή από Αλβανία (οι παππούδες μου ήταν από Νιχώρι, και η Αρετή από κει έχει ρίζες) και είναι Τσιγγανικής καταγωγής, όπως και μπαμπάς της. https://www.youtube.com/watch?...
    Η Αρετή έχει γίνει πια μανούλα, έχει παντρευτεί και νομίζω πολύ καλή η στροφή της στο λαϊκό τραγούδι και ας το λέτε σκυλάδικο, εμένα μ' αρέσουν τα σκυλάδικα. Την κατακρίνατε μερικοί επειδη η Αρετή πήρε 10 χιλιάδες ευρώ όταν ήταν μικρή από τους Ολυμπιακους Αγωνες, την κατακρίνατε επειδη απο 13 χρονων η Αρετη τραγουδα στα νυχτερινα κεντρα και πληρωνόταν από τοτε... Εγω δεν μπορω να κρινω ή να κατακρίνω κανεναν. Η Αρετη και η οικογενεια της επιθυμουσαν να αποκτησουν περισσοτερα χρηματα για δικους τους λογους. Εμας τι μας νοιαζει; Ερωτω. Αρετή μου γεια σου σε παρακολουθω και σε αγαπω και ας με σνομπαρεις δε πειραζει καλη καρδια. Εγώ πάντα θα σε θεωρώ φίλη μου και ας μην δέχεσαι να μιλήσεις μαζί μου. Συμμαθητριες ημασταν αλλα ενταξει εσυ εγινες διασημη και εγω παρεμεινα στο χωριο γιατι ετσι το θελε η μοιρα.

    ReplyDelete

wibiya widget