Sunday, December 28, 2014

NIKH ΤΣΕΛΙΚΑ.Σε κάτι τέτοια γεγονότα μου λείπει η δουλειά μου... Μου λείπει η ΕΡΤ...

ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ
ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ

Η αρχισυντάκτρια της ΕΡΤ,ανάρτησε το εξής σχόλιο,αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά ότι,ο πραγματικός δημοσιογράφος ζεί μόνο για τα γεγονότα.. Διαβάζουμε:






Τα όσα συμβαίνουν με το NORMAN ATLANTIC, στην Αδριατική, φέρνουν στο νου μου το τραγικό ναυάγιο του φορτηγού πλοίου ΔΥΣΤΟΣ.
Συνέβη κι΄εκείνο τέτοιες μέρες, το 1996, ανοιχτά της Κύμης.
Χάθηκαν τότε 20 άνθρωποι.
Ήταν Κυριακή.
Πήγα σχεδόν αξημέρωτα στη ΕΡΤ για να βγάλω έκτακτα δελτία για το φοβερό ναυάγιο. 
Έλα μου, όμως, που το κανάλι μετέδιδε λειτουργία!
Στάθηκε αδύνατον να πειστούν οι άνθρωποι στο master control, ότι ήταν επιβεβλημένο να διακοπεί η λειτουργία και ν΄αλλάξει η ροή του προγράμματος!
Ετσι, η πρώτη ενημέρωση για το ναυάγιο από την δημόσια τηλεόραση περιορίστηκε σε κρόουλ...
*** Σε κάτι τέτοια γεγονότα μου λείπει η δουλειά μου... Μου λείπει η ΕΡΤ...

****Ένα εύχομαι κυρίως: 
Να σωθούν ΟΛΟΙ οι άνθρωποι, που βρίσκονται ακόμα στο NORMAN ATLANTIC μέσα στο σκοτάδι, στο κρύο και στο αγιάζι, νηστικοί και διψασμένοι, με άγρια συντροφιά τον φόβο του θανάτου...
Κι΄επίσης, εύχομαι να μη χάθηκε πολύτιμος χρόνος στη διάρκεια της ημέρας..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget