Thursday, December 17, 2015

.Λύγισε η πασίγνωστη ηθοποιός μπροστά στον τάφο του 34 χρονου μνηστήρα της

Ράκος είναι πασίγνωστη ηθοποιός μετά τον θάνατο του συντρόφου της

Ο σύντροφός της άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο «χτυπημένος» από σπάνια μορφή καρκίνου.
Ο λόγος για την Μισέλ Ντόκερι, πρωταγωνίστρια της σειράς «Downtown Abbey» που «έχασε» τον αγαπημένο της Τζόν Ντίνιν, που ήταν χρηματιστής.
Η κηδεία του έγινε μια μόλις ημέρα πριν τα γενέθλια του και η πασίγνωστη ηθοποιός λύγισε. Η ηθοποιός με λυγμούς είπε:
«Ήταν τιμή μου που γνώρισα τον Τζον. Που τον αγάπησα και με αγάπησε. Τόσο στην προσωπική του ζωή όσο και στην δουλειά του, ο Τζον ήταν απίστευτα πιστός. Ήταν ο φίλος μου, ο Βασιλιάς μου, ο ήρωας μου, τα πάντα μου. Θα τον τιμούμε, θα τον γιορτάσουμε και θα μας λείψει». Και πρόσθεσε: «η γοητεία του Τζον ήταν θρυλική. Μπορούσε να πείσει τον καθένα να κάνει αυτό που θέλει, με όσο το δυνατόν λιγότερο πιεστικό τρόπο. Ιδιαίτερα τις γυναίκες!» και ερμήνευσε το αγαπημένο του τραγούδι
«The Folks who live on the Hill»
gossip-tv.gr

 

No comments:

Post a Comment

wibiya widget