Monday, December 19, 2016

Η συγκλονιστική αποκάλυψη της Ζωής Λάσκαρη για τις τελευταίες ώρες της Αλίκης



H περιγραφή της Ζωής Λάσκαρη για τις τελευταίες στιγμές της Αλίκης Βουγιουκλάκη συγκλονίζει. Οι δύο τους ήταν πολύ καλές φίλες και όπως εξομολογείται στη Reallife η Ζωή Λάσκαρη ανέφερε: 'Το κοριτσάκι μου, το φιλαράκι μου… Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο μου λείπει. Τη λάτρευα, τη θαύμαζα, την αγαπόύσα',
Φτάνοντας στις τελευταίες ώρες της Αλίκης, η κ.Λάσκαρη ανέφερε χαρακτηριστικά: 'Ήμουν συνέχεια μαζί της, την είχα στην αγκαλιά μου, τη νανούριζα. Υπέφερε πολύ με τη μάσκα οξυγόνου. 'Δεν αντέχω άλλο, Ζωή', μου έλεγε. Τη χάιδευα και της έλεγα: 'Κοιμήσου κοριτσάκι μου, ηρέμησε'… ήταν η φίλη μου, η αδελφή που ποτέ δεν είχα.
'Αγάπησε πολύ τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ κι ας την πόνεσε τόσο πολύ. Τον λάτρεψε τον Δημήτρη, όπως κι εκείνος κι ας βγήκε τόσο επιθετικός. Στο τέλος ήρθε να τη χαιρετήσει κι ήταν κομμάτια, ένα ράκος', πρόσθεσε. Life.gr

No comments:

Post a Comment

wibiya widget