Monday, February 20, 2017

Της ημερας . Οι Γερμανοί έκαψαν ολόκληρο το χωριό στην Αργολίδα. .

Γραφει
 MARY TOURLUKIS
 από Καναδά

Οι    Γερμανοι    φιλοι  μου     εκαψαν    ολοκληρο    χωριο   στην  ορεινη    Αργολιδα...  Μαζι   και   νεους    ανθρωπους,    Η  μητερα   μου  95   ετων    σημερα   κατοικος     εξωτερικου    ποτε   δεν   θα  ξεχαση    τις   δραματικες      στιγμες     εκεινες    να   βλεπει   μαζι  με   την   οικογενεια   του   πατερα   μου    να   καιγεται    οτι    ειχαν    και  μαζι   το    φτωχικο   τους     σπιτι.......Εγιναν    προσφυγες    μεσα  στον  τοπο  τους    γιατι   το  θελησαν    οι   Γερμανοι  !!!   Σημερα     υστερα    απο   πολλα    χρονια    το  σπιτι   παραμενει    καμμενο   και  μονον     οι   τοιχη   μιλανε   με  παραπονο!!!    Ο   πατερας  μου   παντα  ελεγε     σε  εμας!!     Μην    ξεχασετε    ποτε   το   σπιτι     ασ  ειναι  καμμενο    αναμεσα      στα  τοιχη     καποτε    ζουσε    οικογενεια     !!!!    Ποτε    να  μην   πατηση    Γερμανος    παλι    στην   χωρα  μας!!   Σημερα   αδελφια    μαζι  με  την  μητερα   μου  δυστυχως    ο   πατερας    μου   εχει   φυγει     ολοι ζουμε    στο  εξωτερικο .....  Παντα   ομως    ο  νους   μας  ειναι   στην   πατριδα     και   στο  καμμενο  σπιτι  μας    που   το  επισκευτομεθα   τακτικα!     Αλλα   ματαια    η  πληγη    των    Γερμανων     εχει  μεινη     στην  καρδια     της  μανας  μου......

DEITE AKOMA

http://efhmeris.blogspot.gr/2013/02/50_3242.html

No comments:

Post a Comment

wibiya widget