Thursday, February 22, 2018

Συγκλονιστική αποκάλυψη Απ. Γκλέτσου: Εχω κάνει τρεις εγχειρήσεις καρδιάς και καρκίνο στο στομάχι


Για τα προβλήματα υγείας που έχει αντιμετωπίσει κατά καιρούς, μίλησε ο Απόστολος Γκλέτσος, σε πρόσφατη συνέντευξή του. Ο δήμαρχος Στυλίδας αποκάλυψε ότι έχει υποβληθεί σε τρεις επεμβάσεις καρδιάς, ενώ έχει δώσει μάχη με τον καρκίνο στο στομάχι.
«Είμαι τεχνοκράτης, δεν είμαι βλάκας. Πάμε με την επιστήμη, δεν είμαι χαζός, κάνω ό,τι ακριβώς πουν οι γιατροί», δήλωσε στο Λοιπόν.
Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο ανεκπλήρωτο όνειρό του να οδηγήσει αεροπλάνο: «Δεν έχω χρόνο και πολλά λεφτά. Αν κάποιος μου το έκανε δώρο, θα πήγαινα τώρα να μάθω. Τώρα, η υποκριτική είναι χόμπι, όταν το έκανα τότε, ήταν επάγγελμα. Τώρα, δεν παίρνω χρήματα. Η αμοιβή μου από το σίριαλ Τατουάζ δίνεται σε κάποια ιδρύματα», δήλωσε ο Απόστολος Γκλέτσος.
Όσο για τη δήλωσή του σχετικά με το Σκοπιανό και την παραίτησή του, ο ίδιος σχολίασε ότι, «Ναι, τελείωσε, δεν υπάρχει περίπτωση, το έχω επικυρώσει, παραιτούμαι και πάω σπίτι μου, γιατί δεν συμφέρει σε κανένα επίπεδο τη χώρα, σε οικονομικό, αλλά κυρίως σε εθνικό. Με μια αφέλεια αντιμετωπίζουμε το Μακεδόνικο, ότι θα δώσουμε έτσι το όνομα. Η Τουρκία θα κάνει απίστευτα πράγματα, δεν μιλάω για τα Σκόπια, δεν θα κάνουν τίποτα, αλλά θα δημιουργηθεί προηγούμενο».
«Θα έρθουν άλλοι, πιο ικανοί από μένα, ουδείς αναντικατάστατος. Κάποιος πρέπει να λέει «όχι» σε αυτή τη ζωή. Μετά ανοίγει άλλη σελίδα. Σκέφτομαι 30 χρόνια μπροστά», εξήγησε στο Λοιπόν.
Tribune

No comments:

Post a Comment

wibiya widget