Thursday, February 15, 2018

O πόνος της Βέφας : Ας είχα τα παιδιά μου κι ας ήμουν ζητιάνα

"Οι άνθρωποι όσο και να σε παρηγορήσουν είναι στιγμές που είσαι μόνος σου. Και είναι πάρα πολλές αυτές οι στιγμές".

Η Βέφα Αλεξιάδου μίλησε για όσα ζει και νιώθει μετά τον θάνατό και των δύο κορών της. Δεν μπορεί να κρύψει το πένθος και τη συντριβή της. 
«Αν δεν είχα τη δουλειά μου, θα είχα πέσει, δε θα στεκόμουν στα πόδια μου. Αυτό που μου δίνει δύναμη είναι ο χαρακτήρας μου, η αισιοδοξία μου, η αγάπη μου για τη ζωή, η αγάπη του κόσμου και η πίστη μου στο θεό. Οι άνθρωποι όσο και να σε παρηγορήσουν είναι στιγμές που είσαι μόνος σου και είναι πάρα πολλές αυτές οι στιγμές. Τότε έχεις το θεό μαζί σου. Μιλάω μαζί του, φωνάζω, δεν του είπα ποτέ… Αυτόν τον πόνο τον έχεις μέχρι να κλείσεις τα μάτια. Δεν ζήτησα ποτέ βοήθεια να πάω σε ψυχολόγο, ούτε να πάρω ψυχοφάρμακα».
Η Βέφα Αλεξιάδου συγκίνησε όταν κατέληξε, λέγοντας: «Μου λείπουν τα κορίτσια μου. Ας έχανα τα πάντα, όλη μου την περιουσία και να είχα τα παιδιά μου. Ας ήμουν ζητιάνα κι ας είχα τα παιδιά μου». The TOC.gr

Δείτε το βίντεο:

No comments:

Post a Comment

wibiya widget