Sunday, March 5, 2017

Σούνιο ο μαγευτικος ναός του Ποσειδώνα από ψηλά .video



LIFO.gr

Ναός Ποσειδώνα. Σούνιο: Αν οι Αθηναίοι με τον Παρθενώνα τίμησαν την Αθηνά, τη μια από τους δύο διεκδικητές της ονοματοδοσίας της πόλης, στο Σούνιο αφιέρωσαν το ναό στο δεύτερο διεκδικητή, στον Ποσειδώνα. Δεν υπήρχε ίσως και καλύτερη θέση απ' αυτήν. Ένας βράχος ύψους 60 μέτρων πάνω από τη θάλασσα, στο νοτιότερο σημείο της πόλης, εκεί απ' όπου περνούν για τελευταία φορά όσοι φεύγουν με πλοίο απ' την Αθήνα, ή το σημείο που συναντά κανείς πρώτο όταν πλησιάζει στην Αθήνα.
Είναι ο ίδιος βράχος, που σε μια παραλλαγή του μύθου, στεκόταν ο Αιγέας, περιμένοντας το γιο του Θησέα να επιστρέψει από την Κρήτη, και, όταν αντίκρισε στο βάθος του ορίζοντα το πλοίο με μαύρα πανιά, πήδηξε στο πέλαγο, που από τότε πήρε το όνομά του, Αιγαίο.

Πολιτισμός. Η Μουσική στην Αρχαία Ελλάδα

ΗΑρχαία Ελληνική Μουσική είναι από τα λιγότερο «φωτισμένα» κεφάλαια στο ευρύ πηεδίο μελέτης του Ελληνικού Πολιτισμού. Αν και έχουμε την τύχη να γνωρίζουμε πολλά για τον ρόλο της και την διείσδυσή της στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, εν τούτοις ένα μεγάλο κομμάτι αυτής, που έχει να κάνει με τον ήχο και τον «τρόπο», παραμένει ανεξιχνίαστο. Μέσα από τις ιστορικές πηγές ωστόσο γίνεται παραπάνω από φανερό ότι η Μουσική στην Αρχαία Ελλάδα διαδραμάτιζε ένα ρόλο πιο σύνθετο και ουσιαστικό σε σχέση με τον αντίστοιχο ρόλο της στις μέρες μας. 
Σήμερα η Μουσική από την μια έχει μετατραπεί σε ένα ηχητικό «χαλί» που συνοδεύει ως υπόκρουση την καθημερινότητά μας – μέσα στο αυτοκίνητο, στα καταστήματα και φυσικά στους χώρους διασκέδασης – από την άλλη είναι ένα είδος «υψηλής τέχνης» που μοιάζει να απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε μυημένους και «φιλόμουσους».

Η Μουσική στην καθημερινότητα της Αρχαίας Ελλάδας

Στην Αρχαία Ελλάδα η Μουσική ήταν απόλυτα συνυφασμένη με την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων, και σαν μια σύνθετη καλλιτεχνική και πνευματική έκφραση είχε ιδιαίτερη θέση σε όλες τις εκδηλώσεις της προσωπικής και της κοινωνικής ζωής. Η Μουσική, το Άσμα και η Όρχηση (συνήθως αλληλένδετα) ήταν οι χαρακτηριστικότερες εκφάνσεις της πολιτισμένης κοινωνίας και βασικοί παράγοντες - αλλά και δείκτες - ευζωίας.
Από τους αρχαϊκούς ήδη χρόνους η Μουσική άρχισε να αποκτά ένα όλο και πιο σύνθετο χαρακτήρα και ρόλο, με αποκορύφωμα την δημιουργία Μουσικών Αγώνων σε πολλές πόλεις. Οι αρχαιότεροι τέτοιοι καταχωρημένοι Αγώνες είναι τα “Κάρνεια” στην Αρχαία Σπάρτη, μια πόλη όπου η Μουσική γενικότερα κατείχε εξέχουσα θέση και ήταν άρρηκτα δεμένη με την εκπαίδευση των νέων.
Η Αθήνα έλαμψε κυριολεκτικά μετά τον 6ο αιώνα όταν πλέον η Μουσική έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο στις δύο μεγάλες Εορτές της πόλης, τα Μεγάλα Παναθήναια και τα Μεγάλα Διονύσια. Στο πλαίσιο των μεγάλων αυτών εορτών όχι μόνο γίνονταν μεγάλοι διαγωνισμοί αλλά αναπτύχθηκαν και τα σημαντικότερα μουσικά και ποιητικά είδη της εποχής με αποκορύφωμα βέβαια το Αρχαίο Δράμα.
Αν και η Μουσική είχε κατεξοχήν εορταστικό χαρακτήρα στο πλαίσιο τόσο των δημόσιων όσο και των ιδιωτικών εορτών, καίριος ήταν ο ρόλος της στις θλιβερές στιγμές της ζωής και λυτρωτική η ένταξή της στις καθημερινές σκληρές – ίσως και ανιαρές – ώρες του μόχθου. Στις στιγμές της χαράς και του γλεντιού, στα συμπόσια και στις συγκεντρώσεις και φυσικά στους γάμους - ήταν αλληλένδετη με όλους τους ιδιωτικούς εορτασμούς αλλά και «σύντροφος» στην καθημερινότητα. Ένας αυλητής λ.χ. συνόδευε τις γυναίκες στο ζύμωμα, τους εργάτες στον τρύγο και τον θερισμό, τους κωπηλάτες αλλά και τους στρατιώτες στην πορεία προς την μάχη. Άρρηκτα δεμένος ο Αθλητισμός με την Μουσική, όχι μόνον γιατί οι μεγάλοι αθλητικοί αγώνες είχαν και μουσικούς διαγωνισμούς, αλλά γιατί ο αθλητής τόσο στην προπόνησή του όσο και στον αγώνα χρειαζόταν τον ρυθμό του μουσικού να τον ωθεί και να τον εμψυχώνει.

Ο θεϊκός χαρακτήρας της Μουσικής

ΗΜουσική έχοντας θεϊκό χαρακτήρα για τους αρχαίους Έλληνες, θεράπευε ψυχή και σώμα, εξάγνιζε, καταπράυνε, ενέπνεε, παρακινούσε αλλά και ηρεμούσε. Όλα τα παραπάνω δικαιολογούν τον πρωταγωνιστικό ρόλο που διαδραμάτιζε στις μεγάλες Εορτές της πόλης όπου μουσική, άσμα και όρχηση ήταν άρρηκτα δεμένα με τις εκδηλώσεις που είχαν κατεξοχήν θρησκευτικό χαρακτήρα – π.χ. στη μεγάλη γιορτή των Παναθηναίων στην Αθήνα.

Η Μουσική και οι άλλες Τέχνες

Στενά συνδεδεμένη με τα Μαθηματικά και τη Φιλοσοφία, η Μουσική στην Αρχαία Ελλάδα ήταν εύλογα ένα από τα βασικά μαθήματα στο πλαίσιο της παιδείας των νέων, ενώ η διασύνδεσή της ειδικότερα με την Ποίηση και το Θέατρο έπαιξε τεράστιο ρόλο. Πραγματικά χάρη σε αυτή διασώθηκαν στους αιώνες αριστουργήματα όπως τα Ομηρικά Έπη και οι Τραγωδίες. Πρωταγωνιστικός κυριολεκτικά ο ρόλος της Μουσικής στην Αρχαία Ελλάδα και θεμελιώδης για την ανάπτυξη και την ποικιλομορφία του Ελληνικού Πολιτισμού. Τη σημασία του αυτή επιθυμεί να αναδείξει ο Λύραυλοςαναδεικνύοντας τα αρχαία έργα με αυθεντικά μουσικά όργανα.
Πρβλ. Επιλογή Βιβλιογραφίας για την Αρχαία Ελληνική Μουσική από την Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας «Λίλιαν Βουδούρη» // νέοι τίτλοι


Τώρα! Ο Μαρτίνης άνοιξε το στόμα του και “έδωσε” υπουργούς και τραπεζίτες για το Ερρίκος Ντυνάν! Έρχονται “κλήσεις” …


«Οι εισαγγελικές Αρχές είναι αρμόδιες να διενεργήσουν προκαταρκτική εξέταση για τις καταγγελίες που αναφέρονται στην ένορκη κατάθεση του πρώην προέδρου του “Ερρίκος Ντυνάν”, Ανδρέα Μαρτίνη. Όπως πληροφορούμαι, έχει ήδη διαταχθεί, και αν υπάρχουν ευθύνες για πολιτικά πρόσωπα, θα καταλογιστούν και θα ακολουθηθεί η προβλεπόμενη νομοθετική διαδικασία».Αυτό δήλωσε στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου.
«Ο κ. Μαρτίνης στην ένορκη κατάθεση που έδωσε, από τον Κορυδαλλό, κάνει φοβερές καταγγελίες κατά πρώην υπουργών, μιλά για απόρρητο μνημόνιο που υπεγράφη μεταξύ του “Ντυνάν” και τράπεζας και εμείς δεν μπορεί να σφυρίζουμε αδιάφορα. Πρέπει να δούμε ποια πεθερά υπουργού ήταν αργόμισθη, πώς το “Ερρίκος Ντυνάν” περιήλθε στα χέρα μιας τράπεζας» υποστήριξε ο κ. Νικολόπουλος.
«Η άσκηση των υπερασπιστικών καθηκόντων ενός προσώπου προβλέπεται από τη νομοθεσία. Είναι σύννομη. Μπαίνει το ερώτημα όμως αν το νόμιμο είναι και ηθικό. Θα επικαλεστώ τον Ιμμάνουελ Κάντ (σ.σ Γερμανός φιλόσοφος) αν το νόμιμο είναι και ηθικό. Η ηθική πρέπει να είναι το δόγμα του δικαίου» σημείωσε ο κ. Παπαγγελόπουλος. Πρόσθεσε ακόμα ότι, όταν ο ίδιος παραιτήθηκε πρόωρα από τα καθήκοντα του στο δικαστικό σώμα, αντί να ασκήσει τα καθήκοντα του στη δικηγορία, όπως θα μπορούσε να κάνει, προτίμησε «τη μελωδία του δάσους και το ακρογιάλι».
«Η ποινική δίωξη δεν ασκείται από την κυβέρνηση αλλά από τους εισαγγελείς. Για όλα τα στοιχεία που αναφέρεστε, σε περίπτωση που συμβαίνουν, υπάρχουν αρμόδια όργανα να κινηθούν και να ασκήσουν ποινική δίωξη» κατέληξε ο κ. Παπαγγελόπουλος.
Πηγή: left.gr

Saturday, March 4, 2017

Τα συναισθήματα των αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» στις ΗΠΑ!


Τι αισθάνονταν οι αρχαίοι Έλληνες; Πώς εξέφραζαν, έλεγχαν ή διαχειρίζονταν τα συναισθήματά τους; Τι κοινό υπάρχει με τη σύγχρονη εποχή; 

Μια πρωτοποριακή έκθεση που θα συζητηθεί πολύ, καθώς φέρνει στην επιφάνεια πλήθος πληροφοριών για το «άγνωστο» θέμα των συναισθημάτων στην αρχαία Ελλάδα, ξεκινά στις 9 Μαρτίου 2017 στο Πολιτιστικό Κέντρο του Ιδρύματος Ωνάση, στη Νέα Υόρκη. 

Τίτλος της είναι «A World of Emotions: Ancient Greece, 700 π. Χ. - 200 μ. Χ.» (Ένας κόσμος συναισθημάτων: Αρχαία Ελλάδα, 700 π. Χ. - 200 μ. Χ.).

Όπως πληροφορεί το Ίδρυμα στην ιστοσελίδα του, η έκθεση που θα διαρκέσει ως τις 24 Ιουνίου 2017, παρουσιάζει 130 και πλέον αριστουργήματα από μερικά από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα μουσεία του κόσμου, όπως το Μουσείο Ακρόπολης, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το Λούβρο, το Βρετανικό Μουσείο και τα Μουσεία Βατικανού. 

Στόχος της έκθεσης είναι να εξερευνήσει τις ιδέες και τις αντιλήψεις που είχαν οι άνθρωποι της αρχαιότητας γύρω από τα συναισθήματα, αλλά και τους τρόπους απεικόνισής τους, αποκαλύπτοντας πόσο εντυπωσιακά οικείες, αλλά και συγκλονιστικά ξένες είναι με τις δικές μας. 

Συχνά λέγεται ότι η αρχαία Ελλάδα «λουζόταν» στο φως της λογικής, όμως στην πραγματικότητα πίσω από αυτή την αντίληψη κρύβεται ένας κόσμος γεμάτος συναισθήματα, όπως δείχνει και το γεγονός ότι η πρώτη λέξη στην Ιλιάδα είναι «μήνις», δηλαδή οργή.

Η έκθεση, που υλοποιήθηκε με την αρωγή μιας ομάδας διακεκριμένων επιμελητών, θα παρουσιάσει έργα αγγειογραφίας, γλυπτά (από φυσικού μεγέθους αγάλματα από το Μουσείο της Ακρόπολης ως επιτύμβια ανάγλυφα), θεατρικές μάσκες, φυλαχτά, νομίσματα και αναθήματα, καθώς και πολλά ακόμα αντικείμενα που χρονολογούνται από τις αρχές του 7ου αι. π. Χ. (παραδοσιακή χρονολόγηση της Ιλιάδας) ως τα τέλη του 2ου αι. μ. Χ. 

Πολλά από αυτά θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στις ΗΠΑ, ενώ κάποια άλλα θα κάνουν το πρώτο τους «ταξίδι» εκτός Ελλάδας. 

Όλα μαζί πάντως θα δώσουν μια μοναδική ευκαιρία: Να αναλογιστούμε τον ρόλο των συναισθημάτων στην προσωπική, κοινωνική και πολιτική ζωή μας, συμβάλλοντας παράλληλα στην προώθηση αυτού του σχετικά νέου πεδίου, που είναι η ιστορία των συναισθημάτων.

Ταυτόχρονα με την έκθεση, θα πραγματοποιηθούν ξεναγήσεις για όλη την οικογένεια, καθώς και μια σειρά από ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις. 

Για παράδειγμα, στο πλαίσιο της σειράς περιπατητικών συνομιλιών Let's Walk (Ας Περπατήσουμε), εκλεκτοί καλεσμένοι θα περιπλανώνται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες στην έκθεση συμμετέχοντας σε συζητήσεις εμπνευσμένες από τα εκθέματα, ενώ στις 3 Απριλίου, σε συνεργασία με το Axion Estin Foundation, το Ίδρυμα θα φιλοξενήσει ένα κονσέρτο βυζαντινών ύμνων για τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Την έκθεση επιμελήθηκαν, για λογαριασμό του Ιδρύματος, ο 'Αγγελος Χανιώτης, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας και Κλασικών Σπουδών στη Σχολή Ιστορικών Μελετών του Ινστιτούτου Προηγμένων Μελετών του Πρίνστον, ο Νικόλαος Καλτσάς, Επίτιμος Διευθυντής του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού (πρώην διευθυντής του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου) και ο Ιωάννης Μυλωνόπουλος, αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Αρχαίας Ελληνικής Τέχνης και Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. 

Η έκθεση συνοδεύεται από ένα πλήρως εικονογραφημένο κατάλογο, που περιλαμβάνει κείμενα δεκάδων μελετητών και συγγραφέων από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Thursday, March 2, 2017

Πρόεδρος και πάλι ο Γιώργος Παπανδρέου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.


Σύμφωνα με ανακοίνωση από το “Κίνημα”, ο Γ. Παπανδρέου επανεξελέγη αργά το βράδυ Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, με την ομόφωνη στήριξη του Συνεδρίου της Οργάνωσης.
Η εμπιστοσύνη με την οποία με τιμήσατε, όλα τα μέλη της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, είναι μια ευθύνη που θα υπηρετήσω με όλες μου τις δυνάμεις, δήλωσε ο κ.Παπανδρέου μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter.



Αρης Αλεξάνδρου. ΕΠΕΣΕ Η ΑΥΛΑΙΑ ΜΙΑΣ ΘΛΙΒΕΡΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΝΟΣ ΘΛΙΒΕΡΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ




Ο πρώην Βοηθός Γενικός Εισαγγελέας Ρίκος Ερωτοκρίτου καταδικάσθηκε σε 3,5 χρόνια φυλακή για κατάχρηση εξουσίας και δωροληψία.

Με αφορμή την καταδίκη του Ερωτοκρίτου θεωρώ σκόπιμο να υπενθυμίσω τι έγραψα για το θέμα, 20 ημέρες πριν το διορισμό του το καλοκαίρι του 2013 σε δύο άρθρα μου, το ένα εκ των οποίων εν αγνοία μου, δημοσίευε σε ολοσέλιδο κυριακάτικο έντυπο της εφημερίδα μεγάλης κυκλοφορίας.

 Έλεγα μεταξύ άλλων:

Ο εκάστοτε Πρόεδρος διόριζε μέχρι τότε τον εκάστοτε Γενικό και Βοηθό Γενικό Εισαγγελέα, όχι με κριτήριο την ικανότητα και εντιμότητα αλλά με κριτήριο πόσο δικοί του άνθρωποι είναι και πόσο αυτοί δούλεψαν για την εκλογή του. Οι προηγούμενοι, Γενικός και Βοηθός, Πέτρος Κληρίδης και  Παπασάβας έχουν συνδέσει το όνομα τους με εκδουλεύσεις και εξυπηρετήσεις με το αζημίωτο βέβαια, και κουκούλωσαν εγκλήματα του πολιτικοοικονομικού κατεστημένου  με αποτέλεσμα το κύρος της Γενικής Εισαγγελίας να τρωθεί ανεπανόρθωτα. Ο Ρίκκος Ερωτοκρίτου σαν πολιτικό πρόσωπο και σαν χαρακτήρας δεν είναι το κατάλληλο πρόσωπο για το πόστο του Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα και δεν πρόκειται να ανεχθεί να έχει δεύτερο ρόλο στην Γενική Εισαγγελία. Πέραν τούτου ενδεχόμενος διορισμός Ερωτοκρίτου θα αποδείξει περίτρανα την αναξιοπιστία σας κύριε Πρόεδρε όταν δηλώνατε προεκλογικά ότι θα διορίζατε σε καίρια πόστα της πολιτείας  τους ‘’άριστους των αρίστων’’ μακριά από πολιτικές εκδουλεύσεις. Τελείωνα δε το δημοσιευμένο άρθρο μου με την εξής μνημειώδη επισήμανση:  ΠΡΟΕΔΡΕ ΝΙΚΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΜΗΝ ΔΙΟΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΡΙΚΚΟ ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ, ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!!! Δυστυχώς η προσωποποίηση της πολιτικής υποκρισίας και της διαπλοκής που ακούει στο όνομα Νίκος Χρυσάνθου Αναστασιάδης με αγνόησε και έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα από κάθε άλλο πολιτικό.

Θορυβημένος ο Ρίκκος Ερωτοκρίτου μόλις διάβασε το άρθρο μου στην εφημερίδα μου τηλεφώνησε στο κινητό για να με παρακαλέσει να σταματήσω  να αρθρογραφώ εναντίον του γιατί φοβόταν μήπως του χαλάσω  τον διορισμό. Μου είπε μάλιστα το εξής ‘’ Θέλω πάρα πολύ αυτή την θέση γιατί μου κούρεψαν την κατάθεση μου στην Λαϊκή Τράπεζα και έχω μεγάλο οικονομικό πρόβλημα. Σου υπόσχομαι δε ότι αν διορισθώ  θα κάνω την διαφορά και θα κάνω το πάν για να αποδοθεί δικαιοσύνη σε όλα τα μεγάλα εγκλήματα που ταλανίζουν την Κύπρο . Εγώ αφού τον στόλισα κανονικά, του είπα επί λέξει ότι, δεν τον πιστεύω γιατί είναι και αυτός διαπλεκόμενος και μέρος του κατεστημένου και ότι απλά γλύφει εκεί που κάποτε έφτυνε, και ότι ήταν τεράστιο λάθος η εκλογή Αναστασιάδη. Ούτε Προφήτης να ήμουν!!!!

Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρω επίσης ότι τόσο ο Ρίκκος Ερωτοκρίτου όσον και ο νυν Πρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Συλλούρης, στελέχη του διαλυμένου ΕΥΡΩΚΟ, που και αυτός εξελέγη με τα δεκανίκια του Αναστασιάδη, επί Προεδρίας Τάσου Παπαδόπουλου, ήταν μεγάλοι πολέμιοι του Αναστασιάδη. Όπως λέγεται ο Τασος τους χρηματοδοτούσε και τους χρησιμοποιούσε εναντίον του Αναστασιάδη. Ήταν τότε που ο Ερωτοκρίτου δήλωνε δημόσια σε καφετέρια της Λεμεσού: ‘’Αν ο Τασος με  διορίσει Γενικό Εισαγγελέα το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να κλείσω στην φυλακή τον Νίκο Χρυσάνθου Αναστασιάδη για τα εγκλήματα που διέπραξε σε βάρος του Λαού στο Χρηματιστήριο’’. Ο δε Δημήτρης Συλλούρης που ο Αναστασιάδης τον αποκαλούσεΦιλιππινέζα του Τάσου, μου έλεγε στην παρουσία συναδέλφου λογιστή στο κιλικίο της Βουλής, όταν στις 10+30 το πρωί ξεπρόβαλλε ο Αναστασιάδης με το διπλό ουίσκι στο χέρι.  ‘’ Χα, Χα , χα, αν ήταν μόνο ουίσκι που πίνει φίλε μου ήταν καλά ...εν με την χούφτα που τα σύρνει μες το στόμα...... Έμεινα εμβρόντητος και άφωνος.Τέτοιο ξεπεσμό της πολιτικής και των πολιτικών δεν μπορούσα ποτέ να τον φανταστώ.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Άνδρος Κυπριανού με αφορμή την καταδίκη Ερωτοκρίτου με δηλώσεις του χθές δήλωνε το εξής απίστευτο: Oλες οι υποθέσεις που χειρίσθηκε ο Ερωτοκρίτου πρέπει να ανοίξουν και να εξεταστούν ξανά. Προφανώς o κ. Κυπριανού έχει υπόψη του την πολύκροτη υπόθεση της Δρομολαξιάς όπου τα κομματικά στελέχη του ΑΚΕΛ διέπραξαν μια αισχρή ληστεία σε βάρος του λαού με αποτέλεσμα να καταλήξει στην φυλακή, και πολύ σωστά, υψηλόβαθμο στέλεχος του ΑΚΕΛ. Ο κ. Κυπριανού δεν διαστρέφει μόνο τους κανόνες της φυσικής  Δικαιοσύνης αλλά και την κοινή λογική, ίσως επειδή νομίζει ότι απευθύνεται σε ιθαγενείς 3ης γενιάς και όχι σε πολίτες, που παρά την καλπάζουσα πολιτική τους ανωριμότητα διατηρούν ακόμη την στοιχειώδη κοινή λογική .

Ο Γενικός Εισαγγελέας Κώστας Κληρίδης φαίνεται να έκανε καλά την δουλειά του στην υπόθεση του Βοηθού του, προφανώς λόγω και της προσωπικής κόντρας που είχαν. Ωστόσο σκοπίμως ο κύριος Γενικός (Κληρίδης και αυτός έλεος πια!!!) δεν κάνει καθόλου καλά την δουλεία του σε άλλες υποθέσεις απείρως πιο σοβαρές σε σχέση με την υπόθεση Ερωτοκρίτου. Τέτοιες υποθέσεις είναι η έκρηξη στο Μαρί, η καταστροφή της οικονομίας, το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και η χρηματοδότηση των κομμάτων κυρίως του ΔΗΣΥ και του ΑΚΕΛ από τον υπόκοσμο (Αναφορές Χρίστου Πουργουρίδη σε ραδιοφωνικό σταθμό), καθώς επίσης  και από την FOCUS και άλλες εταιρείες και οργανισμούς του εξωτερικού.

Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης που διόρισε τον Ρίκκο στο σημαντικότατο αξίωμα του Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα, για να εξοφλήσει προεκλογικές εκδουλεύσεις, δεν είχε την εντιμότητα και το πολιτικό θάρρος να απολογηθεί στον κυπριακό λαό για τεράστιο λάθος του. Δεν είχε το πολιτικό θάρρος να καλέσει τον εκλεκτό του να παραιτηθεί αλλά αντίθετα ήρθε σε ρήξη με τον Γενικό Εισαγγελέα, ακόμη και όταν είχε παραδεχθεί ότι η φουρτούνα που είχε προκαλέσει ήταν άνευ λόγου και αιτίας. Ακόμη και χθες, όταν στον εκλεκτό του «άριστο των αρίστων» κολλήθηκε η ταμπέλα του κατάδικου, δεν τόλμησε να ψελλίσει mea culpa!

Αντί άλλου σχολίου κλείνω με το τι μου ανέφερε σε δύορη συνάντηση μας στο σπίτι του, ο τιμιότερος και ικανότερος Γενικός Εισαγγελέας που είχε ποτέ η Κύπρος κ. Σόλων Νικήτας (Φαγώθηκε από τον Τάσο και τον Χριστόφια γιατί ήταν άμεμπτος): ‘’Αγαπητέ Όμηρε η Γενική Εισαγγελία και η Δικαιοσύνη γενικότερα από Πεμπτουσία της Δημοκρατίας που όφειλε να είναι, έχει δυστυχώς καταντήσει ‘’Ο YES MAN’’ της εκτελεστικής εξουσίας και του διεφθαρμένου πολιτικοοικονομικού κατεστημένου!!!


Όμηρος Αλεξάνδρου

Η στρατιωτική ισχύς της Κίνας είναι πλέον ισοδύναμη της Δύσης



Το IISS υπογράμμισε στην ετήσια έκθεσή του για την Πολεμική Ισορροπία ότι η Κίνα πλέον στο χώρο της εναέριας υπεροχής είναι ισοδύναμη με τις δυτικές χώρες, ενώ επισήμανε ότι το βλήμα αέρος-αέρος PL-10, ένα νέο οπλικό σύστημα που αναπτύσσει το Πεκίνο ανήκει στην κατηγορία των όπλων που «μόνο μια χούφτα χωρών μπορούν να αναπτύξουν».
Ταυτόχρονα, ειδικό βάρος δίνεται και στο βλήμα αέρος-αέρος μακράς απόστασης που η Κίνα αναπτύσσει και το οποίο, σύμφωνα με το IISS, πλέον θα αποτελεί σοβαρή απειλή για στόχους υψηλής αξίας, όπως τάνκερ, κατασκοπευτικά αεροσκάφη AWAKS και πλατφόρμες.
Το ινστιτούτο υπογράμμισε ότι «η στρατιωτική πρόοδος της Κίνας υπογραμμίζει ότι η δυτική κυριαρχία στον τομέα των προηγμένων οπλικών συστημάτων δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη», τονίζοντας, μάλιστα, ότι η προθυμία του Πεκίνου να εξάγει τη στρατιωτική του τεχνολογία προκαλεί επιπλέον πονοκεφάλους.

Wednesday, March 1, 2017

Αυστραλία. Τους ..τέλειωσαν τα Ελληνικά στην Κοινότητα Μελβούρνης;


Βλέποντας τα αμέτρητα πλήθη παλαιών και νέων Ελλήνων που συγκεντρώθηκαν στη Μελβούρνη το Σαββατοκύριακο για να γιορτάσουν την
 "Σαρακοστή'' στη Γωνία Ράσσελ και Λόνσταλ τα έχασα...
Τόσο πολύ λαός, Ελληνικός ..στις υπέροχες φωτογραφίες της καλοπροσεγμένης και μεγαλύτερης εφημερίδας του απόδημου Ελληνισμού ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ  κι ούτε μια λέξη Ελληνική δεν φαίνεται να  έχει γράψει  η Κοινότητά μας,στο κτήριο,στη σκηνή ΠΟΥΘΕΝΑ...ΓΙΑΤΙ;

Κι όμως ούτε μια λέξη με το όνομα ΕΛΛΑΔΑ,ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Τ Ι Π Ο Τ Α.  ΠΑΤΗΣΤΕ και  ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ   Θα επανέλθουμε σύντομα

Η ΕFΗΜΕRΙΣ   ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗΣ
ΚΑΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ  ΔΠ


Παλαιότερη συνέντευξή μας με Ελληνοπούλα της Μελβούρνης


ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο.. ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
*Μελβούρνη πριν 30 χρόνια- Ελληνικό φεστιβάλ. 




ΕΛΛΑΣ ΣΕ ΣΟΚ.. Άγνωστος επιβιβάζεται σαν πελάτης ταξί στην Κηφισιά και πυροβολεί τους οδηγούς


Της εν ψυχρώ εκτέλεσης που έγινε τα μεσάνυχτα είχε προηγηθεί στις 11 Φεβρουαρίου, περιστατικό όπου "πελάτης" πυροβόλησε κάτω από το αυτί νεαρό οδηγό, του πήρε τα κλειδιά και έφυγε

Νέα διάσταση και μάλιστα εξαιρετικά επικίνδυνη παίρνει το περιστατικό της εν ψυχρώ εκτέλεσης ενός 52χρονου οδηγού ταξί τα μεσάνυχτα στην Κηφισιά.

AdTech Ad

Το τοπικό Τμήμα Ασφαλείας ενημέρωσε σήμερα το πρωί το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής, πως είχαν στην περιοχή τους άλλο ένα περιστατικό, το Σάββατο της 11ης Φεβρουαρίου, στις 8 το βράδυ μόλις 5 τετράγωνα από το σημείο που έγινε η χθεσινή εκτέλεση!
Τότε ένας νεαρός οδηγός ταξί που έκανε μεροκάματα στο ταξί του πατέρα του τα Σαββατοκύριακα, παρέλαβε έναν πελάτη από την περιοχή της Κηφισιάς και μόλις 5 τετράγωνα πριν το σημείο της χθεσινής δολοφονίας, χωρίς να του πει τίποτα ο… «πελάτης», ένιωσε ένα έντονο κάψιμο κάτω από το αυτί και έχασε προσωρινά τις αισθήσεις του. Τότε ο δράστης άρπαξε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και τράπηκε σε φυγή…
Μόλις συνήλθε το θύμα μετέβη μόνος του σε Νοσοκομείο και εκεί του αφαίρεσαν μία βολίδα μικρού διαμετρήματος κάτω από το αυτί…
Το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας αναμένει την βαλλιστική εξέταση τώρα για να δει αν πρόκειται για το ίδιο όπλο μικρού διαμετρήματος των 22 χιλιοστών!
Φαίνεται, πως στην περιοχή κυκλοφορεί κάποιος μανιακός, ο οποίος για άγνωστους λόγους έχει στοχοποιήσει οδηγούς ταξί, επιβιβάζεται τις βραδινές ώρες σαν πελάτης από την ίδια περιοχή και στην ευρύτερη γειτονιά της οδού Κοκκιναρά τους πυροβολεί στο ίδιο σημείο στο κεφάλι, χωρίς να τους ληστέψει.
Άλλωστε και ο άτυχος 52χρονος που βρέθηκε νεκρός τα μεσάνυχτα στην περιοχή, είχε δεχτεί πυροβολισμό στο δεξί βρεγματικό.
Πλέον αυτό αλλάζει τα δεδομένα και τα κάνει πολύ πιο πολύπλοκα για την Ασφάλεια, ενώ προτεραιότητα έχει δοθεί στο να ληφθεί κατάθεση από το πρώτο θύμα και αν μπορεί να δώσει περιγραφή του δράστη.

Το χρονικό στην οδό Κοκκιναρά

Με μία σφαίρα στον δεξί κρόταφο εκτέλεσε άγνωστος δράστης έναν άτυχο 52χρονο οδηγό ταξί την ώρα που εκείνος οδηγούσε μάλιστα και το όχημα βρισκόταν εν κινήσει, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί όταν προσέκρουσε πλέον σε σταθμευμένο αυτοκίνητο, στη συμβολή των οδών Κοκκιναρά και Χαριλάου Τρικούπη στην Κηφισιά.
Το περιστατικό έγινε περίπου τα μεσάνυχτα και έγινε αντιληπτό, όταν οδηγός λεωφορείου προσπάθησε να περάσει από το σημείο, δεν μπορούσε λόγω του τρόπου που είχε ακινητοποιηθεί το ταξί, κατέβηκε να δει τι συμβαίνει και ανακάλυψε νεκρό τον άτυχο 52χρονο, ο οποίος μάλιστα δούλευε ως οδηγός ταξί μόλις τους τελευταίους 6 μήνες.
Στο σημείο κλήθηκε κλιμάκιο του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής και ιατροδικαστής. Βρέθηκαν εντός του οχήματος δύο κάλυκες και μία βολίδα των 22 χιλιοστών. Τα χρήματα βρέθηκαν στην κατοχή του θύματος.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ. /news 247.grELLAS 

Έμειναν ζευγάρι για 27 αιώνες! Τα συγκλονιστικά ευρήματα στο Φαληρικό Δέλτα, όπου βρέθηκαν δύο ζευγάρια της Αρχαϊκής Εποχής θαμμένα πιασμένα χέρι χέρι...


Πιασμένοι χέρι χέρι άφησαν την τελευταία τους πνοή κι έτσι θάφτηκαν. Πρόκειται για δύο ζευγάρια της Αρχαϊκής Εποχής (7ος – 6ος αιώνας π.Χ.), οι σκελετοί των οποίων βρέθηκαν σε κοντινή απόσταση για το κάθε ζεύγος, στην περιοχή του Φαληρικού Δέλτα. 

Πολύ κοντά στο ένα μάλιστα, σχεδόν πλάι του, βρέθηκε και ένα παιδί. Δύο άντρες και δύο γυναίκες είδε, μακροσκοπικά όμως, η έφορος αρχαιοτήτων Δυτικής Αττικής, Πειραιώς και Νήσων Στέλλα Χρυσουλάκη. Δεν έχουν εξεταστεί από ανθρωπολόγο, λέει στο «Έθνος», όμως είναι βέβαιο πως πέθαναν με κρατημένα χέρια. Η νεκρική ακαμψία δεν επιτρέπει άλλες εικασίες. Το νέο εύρημα αποτελεί ένα ακόμη «ιδιαίτερο» εύρημα ανασκαφών στην περιοχή του Φαληρικού Δέλτα, στο πλαίσιο του έργου για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος και εντυπωσίασε ιδιαίτερα το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, οι ταφές ήταν ακτέριστες, δεν υπάρχουν δηλαδή κινητά αντικείμενα που θα βοηθούσαν στη χρονολόγηση.  Αλλά η κ. Χρυσουλάκη σημειώνει πως τα εντόπισε στα αρχαϊκά στρώματα της νεκρόπολης που ήταν «ένα κανονικό νεκροταφείο των αρχαϊκών χρόνων με εξέλιξη στα κλασικά, με πλήθος ταφών οι οποίες δεν είναι τόσο συχνές» λέει η ανασκαφέας. Θα ακολουθήσει εξέταση από ανθρωπολόγους και άλλους ειδικούς επιστήμονες. Από τις ανασκαφές στο πλαίσιο του έργου για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος 


Το ΚΑΣ κλήθηκε να γνωμοδοτήσει ως προς τη διατήρηση ή όχι των αρχαιοτήτων που αποκαλύφθηκαν στην περιοχή δενδροφύτευσης του Κέντρου, κοντά σε υπό διαμόρφωση τεχνητό κανάλι. Το νεκροταφείο έχει ιδιαίτερα ευρήματα, καθώς ανάμεσα στις ταφές του συγκαταλέγονται ταφές δεσμωτών ή ατόμων που είχαν βίαιο θάνατο. Επίσης, σε προηγούμενη συνεδρίαση είχε εισαχθεί η συντήρηση ενός ξύλινου φερέτρου, ευρήματος εξαιρετικά σπάνιου. Έμειναν ζευγάρι για 27 αιώνες Άλλο εύρημα είναι μια ταφή αλόγου, που αποδεικνύεται ως η καλύτερα διατηρημένη. «Στη νεκρόπολη του Φαλήρου έχουμε βρει τέσσερις ολόκληρες ταφές αλόγου, καθώς και τμήματα από άλλους σκελετούς, συνεπώς για την περιοχή δεν είναι κάτι σπάνιο», είπε η κ. Χρυσουλάκη. Σπάνιος είναι ο βαθμός διατήρησης του συγκεκριμένου σκελετού. Ακόμα και οι οπλές υπάρχουν. Έτσι, σε συνδυασμό και με άλλα ανάλογα ευρήματα κάποιος ζωοαρχαιολόγος ή κάποιο πανεπιστήμιο μπορεί να βρει μια εξαιρετική ευκαιρία για μελέτη. Στο συγκεκριμένο τμήμα της έρευνας, έκτασης 840 τ.μ., αποκαλύφθηκαν 136 ταφές που χρονολογούνται στα αρχαϊκά χρόνια, από τις οποίες οι 74 ήταν ελεύθερες, οι 51 εγχυτρισμοί, οι 9 πυρές, η μία αλόγου, καθώς κι ένας κιβωτιόσχημος τάφος. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται τμήμα ομαδικής ταφής καθώς και ταφικά αγγεία, αρχαϊκά στην πλειονότητά τους. Παρουσιάζεται αταξία ως προς τη διάταξη των αγγείων και τον προσανατολισμό των νεκρών, που φαίνεται να συνδέεται με τη διατάραξη του χώρου από πιθανές μετατοπίσεις ακτογραμμής, στην παραθαλάσσια περιοχή. Τα μέλη του ΚΑΣ έδωσαν το «πράσινο φως» για τη μη διατήρηση των αρχαιοτήτων, καθώς επρόκειτο μόνο για λάκκους μέσα στο φυσικό έδαφος (οι σκελετοί έχουν απομακρυνθεί για συντήρηση). To αρχαϊκό νεκροταφείο στο Δέλτα Φαλήρου​ Στη συνεδρίαση έγινε λόγος για την ανάγκη να εκτεθούν και να αναδειχθούν εντός του Κέντρου κάποια από τα ευρήματα της περιοχής, όπως η ταφή του αλόγου, καθώς αφορούν πτυχές της διαχρονίας του χώρου. Η πρόταση αυτή θα μπορούσε να «ενεργοποιήσει» και να συμπληρώσει την υπουργική απόφαση που αφορά στη χωροθέτηση μόνιμης έκθεσης εντός του Ιδρύματος. Η απόφαση είναι του 2013 και χωροθετεί μια έκθεση ευρημάτων σε χώρο κοντά στο τεχνητό κανάλι. Η ανασκαφέας και η Εφορεία έχουν ένα εξαιρετικό μουσειολογικό σχέδιο ώστε τα σημαντικότερα από τα αρχαία των ανασκαφών να αναδειχθούν όπως τους αξίζει. 

wibiya widget